niedziela, 7 lutego 2016

PLAYLISTA TYGODNIA #2

W minionym tygodniu powróciłam do moich osobistych klasyków, które zawsze i bezwzględnie otwierają wszelkie rankingi muzyczne, które kiedykolwiek stworzyłam. Tym samym zdałam sobie sprawę, że istnieją piosenki bądź artyści, którzy nigdy mi się nie znudzą i po kilku tygodniach słuchanie nie zacznę usuwać ich z playlist dlatego, że wzbudzają moją irytację (co zdarza się bardzo często). Zatem z ogromną przyjemnością przedstawiam utwory, które sprawiły, że mimowolnie uśmiechnęłam się do przechodnia na ulicy, czy "zarwałam" noc śledząc dobrze mi znane teksty i odkrywając je na nowo:

Sparks – James Bay
Arsonist’s Lullabye – Hozier
Supposed to Be  - Tom Odell
Long & Lost – Florence + The Machine
Wasting My Young Years – London Grammar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz